Er du en som setter pris på kvalitetstid og fellesskap? Som synes at høstkvelder med brettspill, vinterdager på kjelke og sommerdager med krokket, piknik og fluktstol slår dødtid foran skjermen ned i støvlene? Ser du verdien av å samle venner og familie, og setter du pris på holdbare varer av høy kvalitet? Hvis du i tillegg er serviceminded og selvstendig, så er du kanskje den personen vi leter etter som en allround medarbeider med hovedvekt på kundesupport.Kvalitetstid AS er en norsk nettbutikk som forhandler unike produkter knyttet til lek, spill, fritid, hus og hage.Vi vokser, og nå trenger vi deg! Som vår nye supportmedarbeider vil din viktigste oppgave være å håndtere alle typer henvendelser fra våre kunder via mail, chat og telefon, i tillegg til annet administrasjonsarbeid. Dette er i utgangspunktet en deltidsstilling, men for rett person er det gode muligheter for mer.Eksempler på typiske oppgaver er:
Kundehenvendelser som gjelder produkt, betaling, levering, retur og annet
Returhåndtering
Overvåke og følge opp utsendelse av ordre
Følge opp kunderelaterte saker med leverandører, transportører og lager