• Fredrikstad
  • Denne stillingen er besatt

Nettside Kvalitetstid AS

Er du en som setter pris på kvalitetstid og fellesskap? Som synes at høstkvelder med brettspill, vinterdager på kjelke og sommerdager med krokket, piknik og fluktstol slår dødtid foran skjermen ned i støvlene? Ser du verdien av å samle venner og familie, og setter du pris på holdbare varer av høy kvalitet? Hvis du i tillegg er serviceminded og selvstendig, så er du kanskje den personen vi leter etter som en allround medarbeider med hovedvekt på kundesupport.Kvalitetstid AS er en norsk nettbutikk som forhandler unike produkter knyttet til lek, spill, fritid, hus og hage.Vi vokser, og nå trenger vi deg! Som vår nye supportmedarbeider vil din viktigste oppgave være å håndtere alle typer henvendelser fra våre kunder via mail, chat og telefon, i tillegg til annet administrasjonsarbeid. Dette er i utgangspunktet en deltidsstilling, men for rett person er det gode muligheter for mer.Eksempler på typiske oppgaver er:

  • Kundehenvendelser som gjelder produkt, betaling, levering, retur og annet
  • Returhåndtering
  • Overvåke og følge opp utsendelse av ordre
  • Følge opp kunderelaterte saker med leverandører, transportører og lager
  • Forefallende administrativt arbeid (eksempelvis oppdatere nettbutikken)

Vi søker deg som:

  • Trives med å yte god kundeservice samt har evne til å løse saker fortløpende
  • Har god formuleringsevne skriftlig og muntlig
  • Er pålitelig og ansvarsfull
  • Tar initiativ til forbedringer og forenklinger
  • Er komfortabel med PC som arbeidsverktøy og har en viss teknisk/digital kompetanse. Har du kjennskap til Shopify er det en fordel
  • Gjerne har erfaring med enkel bilagsføring. Har du kjennskap til Tripletex er det en fordel
  • Og hvis du er ekstra interessert i de flotte produktene vi selger så er det et stort pluss!